Helt fel

Nu har jag fått reda på vem den nye spelaren är. Spelaren är från Finland men har den senaste tiden spelat i Norge.

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=7514


Jag har ingen aning om hur han är som spelare men den infon jag har fått ifrån dom som vet mer om den norska ligan så ska det vara en riktigt duktig spelare.

Ska bli kul att se hur han passar in i KHKs sätt att spela.

KHK fortsätter på den inslagna vägen och med det menar jag att man värvar den ena poängkungen efter den andra. Jag förstår mig inte riktigt på det faktiskt.

Det säger ju sig självt att alla spelarna inte kommer att få lika mycket istid som dom är vana vid samtidigt som Kempe förespråkar en defensiv hockey. Med det vill jag säga att dom så kallade poängkungarna inte kommer att göra lika många poäng som dom är vana vid. Mindre poäng leder ofta till sämre självförtroende vilket kan komma att påverka gruppen på ett negativt sätt.

Men helt klart så verkar dom ha värvat en riktigt bra spelare som defenitivt kommer att göra en del poäng.


/ :)

Kommentarer
Postat av: Dan

Lite nyfiken blir man. Vilket lag håller du på? Det är ju ganska tydligt att du inte håller på KHK. Du vinklar det som att vad KHK än gör så blir det nog si och så med det......

2011-06-22 @ 15:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0